Verzenden & retourneren

Verzenden

Wij streven ernaar de gewenste producten binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw betaling te leveren. Mocht een bepaald product niet geleverd kunnen worden binnen deze termijn, krijgt u zo spoedig mogelijk bericht hierover per e-mail. U kunt dan alsnog besluiten of u de bestelling voor die producten wel of niet wilt laten doorgaan.

 
Retourneren 
U dient de bestelling bij aflevering direct te controleren. Indien het geleverde niet overeenkomt met het door u bestelde, dient u ons daarvan binnen 2 werkdagen op de hoogte te stellen. Indien is aangetoond dat het geleverde niet met het door u bestelde overeenkomt, zullen wij tegen retournering daarvan, de bestelling vervangen door de door u bestelde artikelen. De bezorgkosten van het door u aan ons terug te sturen verkeerde pakket zullen wij terugstorten.
Als u binnen 7 werkdagen, nadat uw bestelling bij u is bezorgd, bepaalde artikelen bij nader inzien toch niet wenst te hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Dit geldt alleen voor non-food artikelen. Hiertoe kunt u ons in kennis stellen door middel van een bericht aan  [email protected] Wij zullen de betreffende artikelen terugnemen waarbij de verzendkosten van toezending en terugzending voor uw rekening zijn.
Artikelen die door het transport of door andere redenen die niet bij ons liggen, zijn beschadigd, worden niet door ons teruggenomen of vergoed. Wij zorgen voor adequate verpakking en doen onze uiterste best om beschadiging te voorkomen; garanties kunnen wij echter niet geven. Bake me. is niet aansprakelijk voor schade welke door het gebruik van enig door Bake me. geleverd artikel geleden wordt, tenzij bewezen kan worden dat bedoelde schade aan opzet of grove nalatigheid van Bake me. te wijten is. Gevolgschade komt in geen geval voor vergoeding in aanmerking.
Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de afbeeldingen op de site.